HTML

Az NV-01 űrhajó kalandjai

Az NV-01 nevű űrhajú fantasztikus kalandjai. A Perverz tudomány blog jól ismert szereplői összefognak, és a holland származású lengyel Jan Polderskivel kiegészülve elkészítik álmaik tárgyát: egy különös külsejű űrhajót, amivel elindulnak meghódítani a világűrt.

Friss topikok

Linkblog

Az új kapitány első napja

Étrisyon 2013.09.30. 01:59

Jürgen Torres bejegyzése.

Kapitányságom első napja nem ment zökkenőmentesen. Miután eligazítottam a legénységet, közvetlenül indulás előtt Maligán - a tőlem kapott vodka hatására - telehányta az 1-es űrkompot. Késő este lett, mire sikerült kitakarítani. Továbbá Timm nem volt hajlandó elindulni, itt durcáskodott, amiért megfosztottam kapitányi rangjától. Aztán jobb ötlet híján fejbevágtam, míg eszméletlen volt, bepakoltam a 4-es űrkompba, és elindítottam a Föld felé. Majd csak magához tér valamikor.
Este kettesben vacsoráztunk Josikóval. A részleteket inkább nem írom le, túl korhatáros lenne. Ezután eszembe jutott, hogy gumit is kéne vennünk, így jobb híján Josikót is visszaküldtem a Földre azzal a paranccsal, hogy vegyen 480 db. jó minőségű gumit. Természetesen nem autógumira gondolok, és nem is befőttes gumira.

Végre egyedül vagyok a hajón! Dolgozhatok nyugodtan, egyetlen perverz alkoholista barom sincs, aki zavarhatna. Ezt már szeretem!

Címkék: humor gumi koton kapitány maligán blogregény nv 01 űrhajó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nv01urhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr675540590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása