HTML

Az NV-01 űrhajó kalandjai

Az NV-01 nevű űrhajú fantasztikus kalandjai. A Perverz tudomány blog jól ismert szereplői összefognak, és a holland származású lengyel Jan Polderskivel kiegészülve elkészítik álmaik tárgyát: egy különös külsejű űrhajót, amivel elindulnak meghódítani a világűrt.

Friss topikok

Linkblog

Takarítás a hajón

Étrisyon 2013.10.10. 22:40

Miután a legénység küldetésre ment, egyedül maradtam a hajón (szerencsére). Végre volt időm kitakarítani ezt a hányásszagú koszfészket.
Kezdtem Josiko kabinjával. Óvatosan kellett lépkednem, nehogy belelépjek egy használt kotonba. Ahogy néztem, ezek Narutoviccsal nagyon belelendültek a dolgokba.
Ezután folytattam az egykori kapitány kabinjával. Hat vödör Neomagnolos víz elfogyott, mire azt a mocskot eltakarítottam. Mindenhol vér és hányásmaradványok. Komolyan ez volt nekünk a kapitányunk? Csoda, hogy ürüléket nem találtam a kabinjában.
Folytatásként elkezdtem kitakarítani Maligán kabinját. Ahogy beléptem, olyan intenzív alkoholgőz csapott meg, hogy azonnal le is részegedtem. Két órára fel kellett függeszteni a takarítási munkálatokat, ennyi idő kellett, hogy kijózanodjak. Végül úrrá lettem a piagőzön, és sikerült ezt a kabint is kipucolni, bár meglehetősen bizarr dolgokat találtam az ezredes lepárlókészülékében.
Polderski lakosztálya pedig inkább hasonlít egy melegbárra, mint egy űrhajú kabinjára.
A takarítás annyira kimerített, hogy most napokig aludni fogok. Úgysem történik semmi említésre méltó, a többiek meg még legalább egy hétig nem térnek haza.

Címkék: perverz undorító hányás takarítás blogregény nv 01 űrhajó polderski jürge torres

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nv01urhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr945540645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása