HTML

Az NV-01 űrhajó kalandjai

Az NV-01 nevű űrhajú fantasztikus kalandjai. A Perverz tudomány blog jól ismert szereplői összefognak, és a holland származású lengyel Jan Polderskivel kiegészülve elkészítik álmaik tárgyát: egy különös külsejű űrhajót, amivel elindulnak meghódítani a világűrt.

Friss topikok

Linkblog

Első kapcsolat

Étrisyon 2013.10.26. 18:38

Jürgen Torres bejegyzése.

Már annyira tele volt a tököm a hajtómű javításával, hogy ma inkább lehúztam 2 üveg vodkát. Hamar el is aludtam tőle, ami nagy hiba volt, ugyanis ezek után szenzációs dolog történt! Találkoztam az első idegen létformával!
Javában aludtam az elfogyasztott 2 liter vodkától, amikor hatalmas robajra lettem figyelmes. Feltápászkodtam a földről, és kinéztem az ablakon. Egy másik űrhajót láttam meg! (Sokkal értelmesebb formája volt, mine a miénknek.) Másodpercek múlva 2 űrkomp indult el az idegenek űrhajójából felénk. Én odatántorogtam a légzsiliphez, és kinyitottam nekik. Leparkoltak az űrkompokkal, majd kiszálltak belőle. Mindketten szkafanderben voltak, így nem láttam az arcukat. Valamit az egyik próbált beszélni, de nem értettem semmit. Meg akartam kérni, hogy segítsenek a javításban, de csak arra volt erőm, hogy a hajtómű irányába mutassak, majd összeestem a részegségtől. Mire felébredtem, már sehol nem voltak, viszont a hajtómű működött! Valamint magukkal vitték Polderski törött Hello Kittys análintruderét. Vajon mire kellhetett nekik?
Kár, hogy a többiek nem voltak itt ennél a jeles alkalomnál. Most pedig a jó hajtómű segítségével utánuk eredek, hátha egyszer józanul is találkozhatok velük.

Címkék: humor hello kitty idegenek élien blogregény kapcsolatfelvétel jürgen torres nv 01 űrhajó análintruder első kapcsolat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nv01urhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr515600615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása