HTML

Az NV-01 űrhajó kalandjai

Az NV-01 nevű űrhajú fantasztikus kalandjai. A Perverz tudomány blog jól ismert szereplői összefognak, és a holland származású lengyel Jan Polderskivel kiegészülve elkészítik álmaik tárgyát: egy különös külsejű űrhajót, amivel elindulnak meghódítani a világűrt.

Friss topikok

Linkblog

A vadászat után

Étrisyon 2012.08.04. 02:18

Jürgen Torres bejegyzése.

Miután kitakarítottam az egész űrhajót, rendbehoztam a meghibásodott műszereket, kipucoltam a hajtóművet, valamint kicsit fel is turbóztam. Feltűnt, hogy a vodkatartalékunk 90%-a eltűnt. Maligán ezredesre gyanakszom.
Kora hajnalban egy amplitúdómodulált rádiójelet fogtam. A kapitány volt az, aki - a hangjából ítélve erősen ittas állapotban - közölte, hogy Maligánnal együtt visszatér a Földre némi Vodkáért. Polderskit már tegnap elveszítették, amikor az a barom egy cuki rózsaszín csilalgköd felé vette az irányt. Josiko állítólag sikerrel fejezte be első élienvadászatát, és várhatóan holnap délután érkezik vissza a hajóra.

Címkék: sci-fi föld alkohol torres űrhajó kapitány maligán élien blogregény nv 01 űrhajó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nv01urhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr894673097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása