HTML

Az NV-01 űrhajó kalandjai

Az NV-01 nevű űrhajú fantasztikus kalandjai. A Perverz tudomány blog jól ismert szereplői összefognak, és a holland származású lengyel Jan Polderskivel kiegészülve elkészítik álmaik tárgyát: egy különös külsejű űrhajót, amivel elindulnak meghódítani a világűrt.

Friss topikok

Linkblog

Élienvadászat!

Étrisyon 2012.07.16. 07:55

Jürgen Torres bejegyzése.

Ma kora hajnalban a kapitány, Maligán ezredes - aki ekkor jócskán alkoholos állapotban volt -, Polderski, valamint Josiko elhagyták a hajót. Nekem nem is szóltak, csak egy üzenetet hagytak, miszerint elmentek a legközelebbi aszteroidamezőhöz élienvadászatra. Persze tudtommal a legközelebbi aszteroida is tekintélyes távolságra van, és szerintem semmit nem fognak találni, de legalább pár napra megszabadultam a piától bűzlő Maligántól, na meg Polderski női parfümjének illatától.
Ameddig a legénység többi tagja vadászaton van, egy teljes átvizsgálást kezdtem a hajón. Már kipucoltam Polderski kabinját - megrázó élmény volt -, valamint átmostam a tusolókabinokat Neomagnolos vízzel. A nap hátralevő részében a vezérlőt fogom kitakarítani.

Címkék: sci-fi alien takarítás űrhajó blogregény jürgen torres nv 01 űrhajó élienvadászat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nv01urhajo.blog.hu/api/trackback/id/tr574659139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása